Przejdź do głównej zawartości

Trony - Lauviah [17]

Lauviah
Numer: 17
Chóry: Trony
Anioł Słoneczny: 25 stycznia (Wodnik: 4/5°), 6 kwietnia (Baran: 16/17°), 20 czerwca (Bliźnięta: 28/29°). 3 września (Panna: 10/11°). 15 listopada (Skorpion: 22/23°)
Anioł Wcieleniowy: 11.06-15.06 (Bliźnięta: 20°-24*59')
Anioł Godzinowy: 5:21 – 5:40
Dni tygodnia: sobota, niedziela
Tarot: Dziewiątka Buław
Planety: Saturn / Uran
Kamień: różowy kwarc
Kwintesencja: Wywiązywać się ze zobowiązań z żywością
Obszary działania: miłość, inteligencja, sprawiedliwość, zdrowie, przyjaźń
Cel duchowy: akceptować siebie, rozwijać swoje wnętrze, cieszyć się życiem

Przesłanie anielskie:
Anioł Lauviah jest uzdrowicielem w stanach depresyjnych, którym zawsze towarzyszy apatia i niechęć do życia. Podopieczni tego Niebiańskiego Posłańca mogą liczyć na Jego pomoc również w przypadku długotrwałej bezsenności, spowodowanej stresem lub psychicznym napięciem. Jeśli chorzy łatwo poddają się tym stanom, Anioł Lauviah postara się, aby cierpienia nie trwały zbyt długo. Odsuwa od nich wszelkie obawy i podnosi na duchu. Posługuje się w tym celu innymi osobami, tak, aby wniosły one w życie chorego radość i ukojenie. Urozmaica codzienność, stwarzając ciekawe sytuacje, aby monotonia życia nie pogłębiła dotychczasowego stanu. Anioł przede wszystkim prosi nas byśmy siebie akceptowali takimi jakimi jesteśmy. Musimy tolerować swoje wady i rozwijać zalety. Anioł pomagam nam jak mamy regenerować siły , efektywnie wypoczywać i radować życiem. Jeśli będziemy umieli odpoczywać, trochę zwolnić tempo egzystencji, unikniemy stresu, depresji, nerwic. Lauviah usuwa koszmary senne i bezsenność. Anioł ten pomaga nam uwolnić się od bolesnych wspomnień, leków i obaw. Porozumiewa się z nami poprzez prorocze sny, ukazując nam wizje w formie symboli, znaków, przenośni.Musimy uczyć się zachować wewnętrzna równowagę, akceptować siebie, zachować optymizm krocząc przez ścieżki życia bez obaw i strachu.


Anioł Lekarz, Bóg uwielbiany, Odkrywca Imienia, Objawienie
Lauviah jest obdarzony przydomkiem "Bóg Godzien Podziwu/Podziwiany". Jako Anioł Opiekun prosi o pracę nad płynnością, adaptacją w myślach i w czynach, by można było łatwiej odbierać głos wewnętrznego Przewodnika. Daje siłę charakteru, determinację, ale także cierpliwość w obliczu doświadczeń (karmicznych lub nie) w naszym życiu. Jest Aniołem Surowości, który pomaga ewoluować z akceptacją i dystansem. Pracuje nad ciałem snu, pomaga w zrozumieniu i odczytaniu symbolicznych przekazów przyniesionych przez sny. Jego podwójna energia pozwala zaangażowanym na duchowej drodze oprzeć się na naukach i prawie tak, by po ich przyswojeniu, wznieść się ku przekazywaniu nauczania zaadaptowanego ponownie do czasoprzestrzeni, w której się znajdują Dzieje się tak jedynie wtedy, gdy wybrali wcielenie nauczyciela Opiekuje się wyższymi naukami, odkryciami. Uwalnia od obaw, wewnętrznych rozczarowań, ograniczeń, bagażu wspomnień, stresu, nerwic. Przywraca utracone uczucia, sprzyja odnawianiu kontaktów ze starymi przyjaciółmi. Jego podopieczni mają szósty zmysł, pozwalający dostrzegać inny wymiar spraw i problemów. Rozwijają swoją wiedzę oraz intelekt, duchowość, prorocze zdolności. W obszarze ich zainteresowań mieści się muzyka, filozofia, literatura. Urodzonych w dniach panowania Lauviaha cechuje intuicja, optymizm, surowość, dynamizm, odpowiedzialność. Są obdarzeni wytrwałością, cierpliwością w obliczu doświadczeń (także karmicznych). akceptacją. Wywiązują się z podjętych zobowiązań Jako Anioł Lekarz uzdrawia zaburzenia snu (bezsenność, lęki nocne) Pomaga w leczeniu stanów nerwicowych i depresyjnych wynikających z poczucia samotności, zwłaszcza u osób starszych. Pracuje nad problemami nowoczesnego życia, takimi jak: stres, lęk, depresja

W negatywnym aspekcie podkreśla ateizm, bezbożność filozofów. Opiekuje się ludźmi, którzy atakują dogmaty religijne. Nieodpowiedzialność, daleko zaawansowane nerwice, depresje, brak akceptacji, odrzucanie doświadczeń karmicznych.

Blaski i cienie dywinacji:
Lauviah, Rewelacja, Objawienie, oznajmia, iż zostanie wyjawiony jakiś sekret. Uwolnienie od kłopotów, smutku. Dobry sen. Notuj sny, mogą być prorocze. Znaczące, wielkie odkrycie. Poznanie i zrozumienie tajemnic kosmosu. Talent muzyczny, literacki, poetycki, filozoficzny. Osoba konsultowana jest zdolna, może studiować jedną z tych dziedzin. Wzniesienie na wszystkich poziomach życia, m.in. zawodowym, społecznym, miłosnym. Odkrycie uśpionych dotychczas umiejętności. Odrzucenie egoizmu, altruizm. Światła i twórcza inteligencja.

W cieniach zapowiada pomyłki, błędy. Zła ocena sytuacji. Możliwość zostania ofiarą oszustwa. Osoba bez zasad (być może konsultowana). Obietnice niedotrzymane. Temat pytania nie będzie długo istniał. Ciemne i brzydkie sprawy. Brak wiary, entuzjazmu, zaufania do siebie i do innych. Ateizm. Okrucieństwo. Ciągła bezsenność. Krótkowzroczność. Nieszczęśliwe zmiany. Mało inspirowana mentalność.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość